عشق تو


این آسمان و ابرها با عشق تو رنگیست 


این ابرها می بارند که 


عشق تو را به یادم بیاورند



من و تو


من و تو


نه بوسه ی فرانسوی می خواهیم


نه برج ایفل


نه شراب شیراز 


و نه سیگار لعنتی را .


من . تورا می خواهم 


و تو . مرا میخواهی 


برای عاشق بودن . 




با هم بودنمان

تفاوت رنگ ها مهم نیست


مهم تفاهم و با هم بودنمان است


دستم را بگیر


دستم را بگیر


تو بچرخی


من میچرخم


دنیا میچرخد


همه میچرخند


ولی عشقمان جان دوباره می گیرد.



بیا با من

بیا با من

می خواهم به تمام دنیا نشانت دهم

می خواهم خود خواهانه تورا داشته باشم برای خودم 

به دورترین فاصله ها میبرمت

جایی که من و تو و خدا باشیم

نه دستی و نه دوستی بتواند به عشقمان حسادت کند

می خواهم با هم عشقمان را جاودانه کنیم 


تو از آن منی

عشق یعنی تو

یعنی خاطرات تو

یعنی نگاه تو

حتی اگر

 فاصله تو را دورتر از من کند 

اصلا 

فاصله ها را بیخیال 

وقتی که می دانم تو از آن منی


بوسه ی تو

پاییز

باران

سرما

همه بهانه است 

بوسه ی تو 

تنها حقیقتی است

 که آن را باور دارم 


عکس دونفره یادگاری

امشب

 اجازه ات را گرفته ام از خدا

بیا 

بیا کمی نزدیک تر بشینم 

کنار هم

من و تو

 تنها باشیم

هردو

مهمان خداییم 

لبخند بزن 

خدا میخواهد

 ازما

 عکس دونفره یادگاری بگیرد.



برایم زیبایی

زیبا ترین های دنیا را نمی خواهم 


توکه عزیزی 


برایم زیبایی  


تولدتــــــــــ مبارکـــــــــــ عزیزمـــــــــــ